Rosnol DPF Cleaning kit - curățare filtre de particule

Rosnol DPF Cleaning kit - curățare filtre de particule
Cod produs: 1201, 1202, 1203
Puncte bonus: 26
Disponibilitate: In Stoc
261,00RON fara TVA: 219,33RON Pret in puncte bonus: 320
Cantitate: Adauga in cos

DPF Cleaning kit curățarea filtrului de particule fără demontare!

Kitul  de  curățare DPF Cleaning kit a  fost  dezvoltată  pentru  curățarea  filtrelor  de  particule înfundate și prevenirea acumulării repetate a funinginelor în filtru.  Produsul a fost dezvoltat în special pentru service-uri auto. Este un produs eficient și rapid pentru curățarea directă și ușoară a filtrelor fără a fi nevoie de dezasamblare și fără costul ridicat  de  înlocuire  a  filtrului.  În  același  timp  va  preveni  acumularea  de  noi  funingine  și  va  menține performanțele motorului în intervale optime.

Procesul de curățare cu ajutorul DPF Cleaning kit este alcătuit din două etape. O curățare amplă și o spălare. Pasul al treilea constă într-un catalizator de combustibil preventiv,   care contribuie la o regenerare mai rapidă și mai completă în timpul folosirii viitoare.

Pachetul conține următoarele produse:

  1. DPF Cleaner 500ml – soluție de curățat
  2. DPF Flush 2000ml – soluție de spălat
  3. DPF Regeneration Aid 250ml – soluție  pentru regenerare filtru.
  4.  
  5. Pasul 1   Curățare activă 
  6. DPF Cleaner este o soulție de curățat foarte eficientă, care dizolvă funingina acumulată în filtru asigurând condiții ideale pentru regenerarea filtrului de particule.

  7. La această fază trebuie folosit pistolul DPF Cleaning gun.

  •  Asigurați-vă că motorul a ajuns la temperatura normală de funcționare și opriți-l.
  • Umpleți rezervorul pistolului cu soluția de curățat și conectați pistolul a un compresor de aer.
  • Pistolul vine cu două de tipuri de conexiuni. 
  1. O conducta de curățare directă

  2. și o conductă cu duză conică

  3.  

     


    Notă: Pentru evitarea citirii incorecte a datelor de către senzorul de presiune a filtrului DPF, scoateți amandouă furtuni de presiune din senzor. Pe cel din spate puteți astupa cu un șurub până se termină sesiunea de curățare a filtrului DPF. După terminarea curățirii este important ca cele două furtuni să fie uscate cu aer comprimat.

    Atunci când locașul unui senzor permite o pulverizare directă se poate folosi conducta de curățare directă.

    Cealaltă opțiune este folosirea conexiunii cu duză conică. Această duză trebuie conectată la furtunul senzorului de presiune față. La mașinile sedan acest senzor este de obicei în compartimentul motorului Pentru mașinile  MPV sau SUV acest senzor se află mai aproape de filtrul DPF. În majoritatea cazurilor aceasta opțiune este cea mai ușoară care dă rezultate excelente cu minim efort.

  4.  

  5. Fie că folosiți conducta directă sau duza conică, procedați după cum urmează: pulverizați produsul în filtru timp de 1 minut și lăsați să acționeze 2-3 minute, repetați acest pas până se termină soluția de curățat.

    Odată  ce  soluția  de curățat  s-a  terminat,  rulați  motorul 2-3  minute la o turație de 2000-3000 RPM.

    Spumă poate să iasă prin eșapament. Asigurați-vă că un colector este plasat sub eșapament.

     

  6. Pasul 2 Clătire

  • Umpleți rezervorul pulverizatorului cu soluția de spălat.
  • Porniți motorul.
  • Folosiți furtunul de la senzorul de presiune față și conducta cu duza conică. Pulverizați toată soluția de spălat în filtru cu motorul functionând la o turație de 2.500 RPM. Rezervorul pulverizatorului are capacitatea de 1 litru, deci trebuie reumplut la acest pas. Folosiți toată cantitatea din solutia de spălat.
  • Asigurați-vă că un colector este plasat sub eșapament.
  1.             

  • După spălare trebuie uscat furtunul senzorului, pentru a preveni citirea incorecta a datelor de calculator.

  • Reconectați senzorul demontat și mergeți cu mașina aprox. 20 min, de preferat la o viteză constantă la un RPM (3000-4000) ridicat, pentru a iniția un ciclu de regenerare. În caz contrar începeți un ciclu de regenerare prin computerul de bord.

Pasul 3 Prevenirea înfundării filtrului de particule

 

Adaugați la alimentare, în mod regulat un flacon de Rosnol DPF Regeneration Aid 250 ml  ( de recomandat la fiecare 2000 km). Un flacon ajunge pentru 40-60 litri de motorină. Acest produs va reduce temperatura la care se arde funingina și facilitează o regenerare mai rapidă și mai completă.

 

 

Nu este nicio recenzie pentru acest produs.

Scrie opinia ta

Nume:


Opinie:Nota: HTML nu este interpretat!

Rating: Prost           Bun

Introdu codul in casuta urmatoare:



Etichete: dpf, curatare, rosnol
Loading...
Loading...
Loading...